În prezent

În prezent, în societatea noastră, procesele de informatizare au devenit unul dintre cele care se dezvoltă rapid. Informatizarea societății reprezintă sarcina informatizării educației, care necesită personal calificat pentru toate domeniile vieții publice, inclusiv pentru sistemul de învățământ.
Prin urmare, unul dintre obiectivele principale ale informatizării educației este formarea cadrelor didactice cu înaltă calificare și care au o cultură informațională adecvată, astfel încât să fie pregătiți psihologic și să poată aplica noi tehnologii informaționale în procesul de formare și management educațional, precum și să participe activ la informatizarea instituției și a societății lor de învățământ în întreg.





   Acum este greu să-ți imaginezi viața fără internet. De asemenea, un profesor modern nu-și mai poate imagina activitățile de predare fără Internet.



   World Wide Web este un depozit de instrumente, metode și tehnici pentru îmbunătățirea calității educației, creșterea motivației elevilor de a învăța și auto-studierea.



   Profesorul însuși se poate implica în auto-studiu și își poate crește competența pedagogică în comunitățile metodologice de subiect.



   Un indicator al înaltului profesionalism al unui profesor modern este considerat competența computerizată. Calculatorul din domeniul educației are diverse funcții: ca subiect de studiu, ca instrument în procesul educațional, ca componentă a sistemului de management pedagogic, ca componentă a gestionării unei instituții de învățământ, ca mijloc de activitate științifică și pedagogică.

ARTICOLE DE EDUCAȚIE INTERESANTE sau PROFESOR NICIODATĂ
Petreceți timpul cu utilizarea
Internetul este ca un oraș mare: există totul, trebuie doar să știi unde să cauți. Dar de obicei nu este suficient timp pentru a căuta. Mai ales pentru profesorii cărora le place să nu citească, ci și să urmărească, am pregătit o selecție de canale utile pe YouTube. Aici veți găsi programe științifice pentru fiecare gust, prelegeri despre pedagogie și bloguri video ale autorilor profesori ruși.




https://forum.fiverr.com/uploads/short-url/kHzdNYyqOUEXPSI8Cnc7MRr7JFs.csv
https://forum.fiverr.com/uploads/short-url/5mULUHjJbGwHsMM0gawVT6HJqsH.csv

A fi profesor înseamnă nu numai învățare, ci și învățare. Și dacă există toate metodologiile posibile din viața unui profesor de școală, atunci nu este întotdeauna posibil să te plonjezi în știință pentru propria ta plăcere. Poate că vara este un moment minunat pentru asta.

Unul dintre cele mai cunoscute canale ruse despre știința fundamentală și cei care o fac este PostNauka. Aici puteți vedea prelegeri despre aproape toate domeniile științei: de la critica literară modernă la învățământul ingineresc. Autorii canalului și-au stabilit sarcina: să vorbească despre știință la prima persoană. Până în prezent, peste 800 de oameni de știință, inclusiv laureați Nobel și reprezentanți ai științei străine, au luat parte la proiectul post-știință. În cei 6 ani de existență, canalul a adunat aproximativ 230 de mii de abonați.

O altă colecție de prelegeri ale oamenilor de știință pe vasta YouTube - „Sala de fumat a lui Gutenberg”. Proiectul este complet voluntar și este un videoclip cu prelegeri pe care oamenii de știință le susțin pe diferite site-uri. Autorii proiectului își cheamă misiunea de a populariza știința și cultura în rândul tinerilor, de a crea o cultură a timpului intelectual și de a dezvolta o comunitate educațională în Rusia. Acum, canalul are 55 de mii de abonați.

Fără prelegeri despre știință, spune fizicianul canalului Dmitry Pobedinsky Qwerty. Aici rezolvă probleme logice în aer, risipesc miturile pseudosciente și întâlnesc oameni de știință și scriitori celebri. Timp de patru ani, canalul a adunat peste 800 de mii de abonați.