Vsak

Vsak od njih ima svojo bogato zgodovino in kulturo. Enako lahko rečemo za izobraževanje. Nekatera zanimiva dejstva o izobraževanju so povsem logična in se zdijo povsem naravna. In začnejo iskati, ko iščejo. Vsaka država ima svoj sistem tradicij, navad in svojo miselnost. Poznavanje in razumevanje teh tradicij bo pomagalo razumeti, kaj določa značilnosti izobraževalnih sistemov. To je vse bolj dolg in energijsko intenziven proces, zato preučimo značilnosti usposabljanja v različnih državah, ne da bi se poglabljali v njihov izvor. Torej, začnimo:



Avstralija V tej zelo majhni populaciji (še manj kot v Kanadi). Šole, ki živijo daleč od izobraževalnih ustanov, se na daljavo učijo po radiu. Imajo celo posebne oddaje.
Indija Zaradi prenaseljenosti se je odločilo zgraditi zelo velike šole. V njem študira približno 32 tisoč študentov.
Kitajska Nimate časa za igre. V tej državi živi veliko otrok v šolah, domov se vračajo samo ob koncih tedna.
V francoskih šolah - najkrajše šolsko leto.
V dvojezični Kanadi se otroci učijo v dveh jezikih - angleščini in francoščini.
Brazilija V tej državi je družinska večerja tako pomembna, da se šolski dan začne zelo zgodaj - ob sedmih zjutraj. Otroci so vsi uspeli končati študij in se vrniti domov na obed z družino. Še vedno ostanejo v večini časa za spanje.
Na Nizozemskem otroci hodijo v šolo takoj, ko pri štirih letih dosežejo šolsko starost. Prezgodaj je, kajne?
Italija ima najmanjšo šolo na svetu.
Samo v Bangladešu lahko vidite lebdeče čolne. Ta država ima zelo velike poplavne težave. V spletni knjižnici je vse, kar potrebujete.
Klima in topla pletenina sta v velikem povpraševanju. Mogoče je zato tukaj v šolskem učnem načrtu tak predmet, kot je pletenje. Zelo praktično, kajne?
Šolsko leto na japonski šoli se začne v zameno. In nihče ne zna razložiti, zakaj. Japonski otroci imajo poletne počitnice in to je ključnega pomena.
Vse tradicije so edinstvene in včasih pretresljive. Ne pozabite, da lahko prebivalci drugih držav razmišljajo o isti stvari.




https://publons.com/researcher/3210831/martha-simons/
https://forums.autodesk.com/autodesk/attachments/autodesk/78/768138/1/RE.pdf