Cén fáth nach bhfuil aon oideas sa chéad ghrád, agus go dtéann daoine chuig an leithreas i mbeirteanna


Tá scoileanna sna Stáit Aontaithe an-difriúil óna chéile: fiú laistigh den cheantar céanna, tá a rialacha féin ag gach institiúid, fiú má tá siad suite, mar shampla, ar shráideanna comharsanacha.
Mar sin féin, d'éirigh linn fós fíricí ginearálta a bhailiú inár n-ábhar a bhaineann le gach scoil i Meiriceá ar bhealach éigin nó eile.



Tá roinn oideachais cónaidhme sna Stáit Aontaithe, ach ní hé seo an Roinn Oideachais mar atá sí san iar-APSS. An clár, téacsleabhair a ithefaidh páistí don bhricfeasta agus don lón .... - Go deimhin, déantar gach rud a chinneadh go háitiúil, nó sna stáit, sa chathair agus sa cheantar scoile.
Arís, cuireann gach scoil a rialacha féin i láthair, mar shampla, i gcuid acu, de réir na rialacha, ba chóir cúpla a roinnt ina ranganna difriúla, áit a bhfuil éide ann, agus ní cheadaítear píosaí droma ar áit éigin.

Leanaí sna Stáit Aontaithe ag dul ar scoil ó thrí, ceathrar, cúig bliana d'aois ... Braitheann sé ar fad ar an stát. Agus ansin tá an rannán difriúil, ach go ginearálta déanann siad staidéar sa bhunscoil go dtí an cúigiú grád nó thart ar dheich mbliana go haon bhliain déag, ansin leanann scoil idirmheánach (meánscoile), ina bhfanann siad go dtí an t-ochtú (thart ar 13-14 bliana), agus ansin tagann cas an duine is sine sa chás go ndéanann siad staidéar go dtí an dóú grád déag.

Níl aon litriú (peannaireacht) sa chéad ghrád ná sa chéad ghrád, gan aon scuadáin ná bataí. Ag an am seo den staidéar, is é príomhthasc an mhúinteora an páiste a mhúineadh le léamh agus scríobh, agus is é an lámhscríbhneoireacht an deichiú rud. Is féidir leat scríobh go caoithiúil agus, níos tábhachtaí, i bpinn luaidhe. Tarlaíonn peannaireacht níos déanaí, mar shampla, i gcás mo leanaí sa tríú grád cheana féin. Ach ansin an mac léinn a chinneann conas scríobh - bíodh sé clóite nó ná bíodh. Is féidir leat tosú ag scríobh le peann ón tríú grád.





Is ábhair iomlána iad an líníocht, an ceol, an corpoideachas, ní ceachtanna ar féidir leat amadán a dhéanamh orthu. Le gráid agus tallann mhaith sna hábhair seo, is féidir leat dul isteach i scoil mhaith idirmheánach agus ardleibhéil, agus ansin coláiste.

Tá bulaíocht nó náire orthu siúd atá níos óige, ach is cosúil go bhfuil an fhadhb seo sna meáin agus sa tsochaí méadaithe faoi dheich. Agus is maith an rud é seo - níl cead ag an tsochaí dearmad a dhéanamh go mbíonn páistí uaireanta cruálach dá chéile.
Is é an riail órga atá ag aon scoil ná gur chóir go mbeadh leanbh compordach i gconair agus i leithreas na scoile gan múinteoir a bheith i láthair. Is ar an bprionsabal seo a cheistítear leanaí agus tuismitheoirí faoi dhó sa bhliain gan ainm: an mbraitheann tú sábháilte sa chonair nuair nach bhfuil aon fhostaí scoile ann? - Tá an cheist seo éigeantach sa cheistneoir slándála.


Grianghraf le NeONBRAND ar Unsplash
Má thagann leanbh chun na scoile agus mura labhraíonn sé Béarla, múinfear é. Beidh ceachtanna speisialta aige, agus is féidir leis trialacha a dhéanamh chun eolas a thástáil ina theanga féin. Níl aon fhadhbanna ann gan Béarla a fhiosrú, fiú má tháinig an páiste chun na scoile ard láithreach bonn. Tá clár atá deartha go speisialta do leanaí den sórt sin deartha do gach aois.

Níl aon chruinnithe tuismitheoirí ginearálta. Dhá uair sa bhliain, bíonn cruinnithe ann le múinteoir a léiríonn laigí agus / nó moladh. Is féidir leat teacht ar chruinnithe den sórt sin le do leanbh agus aon cheisteanna a chur faoi do chuid staidéir.

Tá gach reiligiún agus dath craicinn dosháraithe. Eagraíonn scoileanna laethanta cultúrtha i dtíortha difriúla i gcónaí, áit ar féidir leat a bheith i bhfeisteas náisiúnta agus le do bhia náisiúnta féin. Is féidir leat dul ar scoil freisin i éadaí náisiúnta mura bhfuil cód éadaí ann, a gcinneann gach scoil uirthi féin.

Ní ainmníonn múinteoirí ainmneacha na bpáistí ar an gcéad ainm. Uaireanta déanann mic léinn staidéar le chéile ar feadh na mblianta, ach níl a fhios acu ainmneacha a chéile. Má tá na hainmneacha céanna ag na páistí, ansin cuireann siad an chéad litir den sloinne.

Ní fhógraítear torthaí na tástála fíoraithe riamh go hard don rang iomlán. Ní thuigeann an múinteoir, ná an múinteoir ná a thuismitheoirí ach gráid an mhic léinn.